Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

2012. szeptember 5., szerda

Szombati állatkert

A kézfogás befigyel... ;)
Szombat délelőtt Állatkertbe mentünk Tomiékkal. A kitűzött találkozó reggel 9 óra volt, a kapuban. Kicsit izgultam, hogy tudjuk-e tartani a határidőt a lánnyal, végül is két nőnek kellett időre elkészülni és odaérni. Büszke vagyok magunkra, ha nem is 9:00-ra de ahhoz közeli (kb. 5-10 perces intervallumban) időpontban sikerült megjelennünk. Parkolóhely még volt- persze emiatt is izgultam :) Az esőt magunkkal vittük- sajnálatos módon- akárcsak Füles a Micimackóból. Mikor elindultunk, itt csöpögött... Gyors egyeztetés sms-ben, hogy áll-e még a kültéri program. A válasz az volt, hogy a Városligetnél kék az ég... lehet, hogy az volt, de sajnos csak volt. Így a fókákkal kezdtünk az alagútban. Hamar kiderült, hogy Zselykét a rossz idő ellenére is leköti Gergő, sőt, talán még jobban is, mint az állatok. Csak az rúghatott labdába, amelyik elég nagy volt és közel tudott jönni a lányhoz.
Élményekkel teli nap volt. Rá kellett jönnöm, hogy közel 10 éve jártam utoljára az Állatkertben, még középiskolás fejjel, hogy a lányt lekötik az állatok (hasonlít rám :), különösen tetszett neki a zebra és az ázsiai  vadkutya, hogy Viktor jobban ismer engem, mint én magamat, így etethettem és meg is simogathattam egy elefántot!
Beszéljenek most már a képek én helyettem: (Aki igazán szép képeket szeretne látni a lányról, nézze meg Eszter képeit az ő blogjában:) :
Eszterék családi fotója
Zselyke, ahogy nézi a fotózást :)
6-an a képen :)
Zselyke oroszlánlesen, Eszter kürtöskaláccsal
Kokettálás...
Zsiráf
Hihetetlen hangú tarvarjúk :)

Az etetett elefánt(om)


Keresztapa keresztfiával
Sörényes juhok
Boldogság Zselyke-módra :)
Viktor...
Törzsfőnökös
Maszkok- nekem tetszik a kép
Lovag férjem!

Teknős Gergő

 
 

Stílusosan elefántos harisnyában
 


Zselyke kapott Gergő kalácsából is!
Babirussza- tüneményes :)
Ázsiai vadkutya
És a lány, ahogy nézi :)
Kokettálás 2
Gergő és Viktor, avagy ketten voltak egy hernyó...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése