Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

2012. szeptember 26., szerda

Öszvér megoldás, avagy Anya alkot

Zselyke rendületlenül feláll, ahol tud. Ma reggel nem sokkal 6 óra után megint kidobta az ágy, így mi ketten annak reményében, hogy Apa még tud pihenni munkába menet előtt, lejöttünk a földszintre- hiába, Apa már nem tudott pihenni. A leányzó hozzám is odakúszott és ahogy törökülésben ültem a szőnyegen, belém kapaszkodva is felállt, majd dolga végeztével "ellökött" magától, hogy ismét felállhasson :)
Kiindulási pont: zokni és harisnya
A nagy álldogálásban csak egy baj van, a nappaliban lévő laminált parketta kicsit csúszik, így a járókánál és a kanapénál is nehezebb felállni, mint pl. a szőnyegről a fotelnál. A kisasszony persze, ha valami nem megy, előbb utóbb hisztizni kezd, mert "M az, hogy nem tudok felállni, Én fel AKAROK állni!",... vagy valami ehhez hasonló járhat az eszében. Ma, segítő szándékkal csúszásgátlós zoknit adtam rá reggel, ami durván 1 órán keresztül működött is. Nem zavarta, hogy zokni van a lábán, a csúszásgátló segített, gond nélkül, pillanatok alatt felállt a kanapénál is, boldogság volt. Aztán egyszer csak rájött, hogy zokni van a lábán, amit UTÁL, s annak rendje, s módja szerint le is vette.

Zselyke babó örül
Anyát nem olyan fából faragták, hogy ezt hagyja: öszvér megoldásként összeöltögettem az egyik harisnyáját az egyik zoknijával, amit kapott és csúszásgátlós. Hogy miért nincs csúszásgátlós harisnya??? Nekünk a zokni nem igazán jó... Azaz csak így. Amíg délelőtt aludt egyet, én a színben és mintában- véletlenül volt egy ilyen "pár"- összeillő harisnyára hozzáillő cérnával ráöltögettem a zoknit. Direkt úgy, hogy látszódjon, hogy ha kell, könnyű legyen szétszedni, ha elszakad, hamar kiderüljön...stb. Ébredés után kipróbáltuk: jelentem TÖKÉLETES! Működik, nem jön le, cuki benne a lány és boldogan álldogál azóta is :)


A kész "remekmű" :)
"Erre iszunk!" :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése