Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

2012. szeptember 6., csütörtök

Ajándék Apának és a lánynak is

Ma elmentem Viktor névnapi ajándékáért. Sajnos későn találtam rá a megfelelő ajándékra és a helyre, így egy nappal a névnapja után tudtam csak átvenni a haj- és szakállnyírót, mert azzal leptem meg. Bízom benne, hogy jó készülék és sokáig hasznát vesszük, ha nem is túl gyakori használat mellett :) (A lány is és én is szeretjük Viktort szőrös arccal :))

Ha már úgyis bementem a városba, ráadásul a hajnyírót kb. 2 percnyire az Allee-tól tudtam átvenni, hát oda is bementem, mert ott még van Lush. Olyan arcradírt szerettem volna, amim már volt (faszeneset) és most vettem hozzá való szappant is a mindennapos arctisztításhoz :) Természetesen nem a legrövidebb utat sikerült kiválasztanom a bevásárlóközpontban (Murphy...), de így észrevettem, hogy a második emeleten van Régió játékbolt. Ott néztem ki Zselykének felfújható hengert- itt fele annyiba kerül, mint a többi játék üzletben-, amit a konduktor ajánlott. A második legolcsóbbat hoztam el (1.850,- volt az 1.390,-nel szemben), mert nálam az átlátszó nyert a rajta lévő mosolygós arcokkal. Zselykének annyira tetszett, hogy alig hagyta, hogy felfújjam, már markolta, húzta maga felé.
Miután odaadtam, püfölte, utánakúszott, ahogy elgurult, nézte szemből és oldalról...imádja ahogy csörög. Gyorsan csináltam pár képet róla, ami a nagy mozgás miatt mind tartalmaz elmosódott részt:
 
 
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése