Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

2012. szeptember 11., kedd

Bevásárlókocsiban ülni KELL

Zselykével ma aldiban vásároltunk, mert az volt közel az obihoz, ahova mennünk kellett. Magamra kötöttem  a lányt, hogy könnyen vásárolhassak. Ez az obiban jó is volt, ahol bőszen mutogatott a fiók fogantyúkra és szekrénygombokra, majd fizetésnél extázisba jött a pénztárnál lévő futószalagtól. Megpróbálta megfogni egy két érdeklődő "Hőő" kíséretében, ügyet sem vetve a pénztárosra, aki neki sziázott. Hiába, nem barátkozunk akárkivel :)
Obi után bepakoltunk a kocsiba, majd irány az aldi, ahol mivel tejet és kenyeret akartam venni, jobb ötletnek tűnt, ha bevásárlókocsival megyünk. Zselyke babó észrevette, hogy ez valami ismerős dolog (kb. egy hónapja ült először a vadonat új tescos bevásárlókocsikban, amik nekem egyébként jobban tetszenek, ráadásul van biztonsági övük is...de hát ez csak az én véleményem)... már a pénz bedugásnál ráfogott a kocsi fogantyújára, majd mikor megvizsgáltam, hogy mennyire Zselyke-biztos az aldis kocsi gyerekülése, már eldöntötte, ő bizony abban szeretne ülni! Amennyire tudott dőlt az ülés irányába, kezecskéivel el nem eresztve a járművet, hátha anya nem engedi... Engedtem, de mondtam neki, hogy kapaszkodjon, mert ez szélesebb, oldalra nagyobb mozgást enged, mint a múltkor kipróbált tescos.

A korábbi (aug.16.) tescos bevásárlókocsis képek:
Hogy vigyorgott :)
Nézte Apát, mint az Istent!
A leányzó büszkén csücsült benne, egyenes háttal hagyta, hogy toljam, hogy megálljunk. Mikor szomjas volt, ivott benne és nem hisztizett akkor sem, mikor épp nem látott, mert a tejeket pakoltam be, vagy épp fizettem. Mikor visszavittük a helyére a bevásárlókocsit, lefotóztam a kisasszonyt, aki hál'isten csak ezen az "úton" jött rá, hogy közelebbről is megismerkedne a kocsikat összekötő, pénzt "visszaadó" lánccal- van ennek egyáltalán rendes neve?- és a vizsgálat kóstolással lenne az igazi. Szerencsére jobban mulatott a lassan több éve üresen álló asko enyhén koszos kirakatában tükröződő Zselykén, aki vele együtt gurult és ugyanúgy mutatott rá. Mosolygás és gagyogás kísérte ezt az "ismerkedést". Olyan cuki!
Nem kicsit sütött a nap a szemébe
Nini, ott egy baba!
Mi az ott? Meg kell szereznem!
Meg is van. Kár, hogy nem ér el tovább...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése