Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

2012. szeptember 7., péntek

Igazi KÖZÖS ebéd

Pár napja sárgaborsóra vágytam... Így ma sárgaborsó fôzeléket fôztem pörkölttel. Gondoltam jó lesz ez a lánynak is annyi módosítással, hogy egy kis fôtt krumplival könnyítünk az esetleges puffadáson :)
A külön megfôzött krumplit a pörkölttel összeturmixoltam, majd kb 1/4 adag sárgaborsófôzelékkel összekeverve felkínáltam fogyasztásra. Azt hittem megoldható, hogy Zselykével és Mesivel közösen ebédeljünk, de az étel olyan tetszést aratott a leányzónál, hogy velük együtt csak lopva tudtam 1-2 falatot enni. Miután Zselyke repetázott még pár falatot és már nem érdekelte, hogy én is eszem, megebédeltem, míg ô ivott. Ma délután a beszerzésrôl kapott édeskömény gyerekteát próbára tesszük, szerintem ártani nem árthat... Jobb lesz, ha nem a feszülô pocak miatt nem alszunk esetleg :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése