Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

2012. szeptember 21., péntek

Kukurikú

Zselyke ma reggel, vagy inkább hajnalban (?) ébredt: 6 órakor ébresztőt fújt. Sem a cumitól, sem pár korty teától nem aludt vissza, így megpróbáltam nálunk visszaaltatni. Sikertelenül. Oly annyira, hogy Viktor is felébredt a lány dünnyögésétől, arc paskolásától és forgolódásától... Elmentek fürdeni, majd megreggelizett. Kipróbáltuk a nestlé folyékony tejpépét, amit ajándékba kaptunk- hát ez bizony tényleg folyékony! Én naivan azt gondoltam, ha már egyszer 8 hónaposnak való, akkor a folyékony valójában csak híg (azaz nem nekem kell elkészíteni), de ez tényleg olyan folyékony, hogy cumisüvegbe való. Az pedig nem reggelinek való, így már-már kanalazható állapotúra sűrítettem neki és úgy jó volt. A felével eltelt, majd a járókában zörgött egy darabig a skiccpausszal, amit én a varrásnál használok szabásminta rajzoláshoz. Mivel nagyon nyűgös volt, bekapcsoltam a tengeri csikóját és ő az ismerős dallamra álomba merült.

Mostanában Zselyke kétszer alszik nap közben, délelőtt és ebéd után, összesen 2,5-3 órát átlagosan. Sajnálatos módon pár napja áthelyezte az esti rituálénk időpontját fél7-7 körülire, így korábban kéri álmos hisztijével a vacsorát, majd fürdés/pancsolás- ahogy kedve tartja- és alszik (éjszakai ébredés nélkül). Gondolom, hogy a korábbi fekvés miatt korábban is ébred: jobb esetben kibírja 3/4 7-ig... Ha valaki ért a gyerekek belső órájának átállításához, akkor szóljon, mert jó lenne a fekvést és a kelést is eltolni egy órával későbbre, ha lehet. Zselyke "óra átállítása" kicsit koraira sikerült :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése