Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

2012. szeptember 10., hétfő

Fonott (!) frizura

Mivel Zselyke mostanában különösen utálja, ha van valami a hajában, igazi kihívás megoldani, hogy ne lógjon a szemébe az a hosszú lobonca. Csatot és hajgumit is addig tépi, míg kijön a hajából, majd a csatot elkezdi rágni, a gumit eldobja. Már megfenyegettem, hogy ha nem engedi, frufrut vágunk, de attól tartok, hogy ő is tudja, ez nekem rosszabb lenne, mint neki- én jobban sajnálom a haját.
Figurás hajgumi nem jó, könnyű megfognia. Kicsit vastagabb, hagyományos gyerek hajgumi nem jó, nem tart kellőképpen, könnyen kiszedi. Pici, kb. mini befőttes gumira hasonlító hajgumi van napirenden, mert bár ezt sem lehetetlen kivennie, kicsit továbbtart, míg alá tud nyúlni. Persze addig-addig piszkálja a feje búbját és húzogatja egyre ügyesebben a copfot, míg a hajgumi elindul felfelé és onnan már nincs megállás. Ma reggel arra gondoltam, hátha nem zavarja annyira, ha esetleg nem közvetlen a buksijánál van a gumi. Ha már olyan nagy hajú a leányzó, életében először, befontam a haját. (Azaz csak azt a részt, amit egyébként elcsatolok, elgumizok.) A készítés során úgy kiabált, mint ha nyúznám, de legalábbis tépném.
Jelentem, egyelőre nem piszkálja, a frizura még mindig tart (kb fél 9 óta)!
Fonott hajú Zselyke:
Nem a legjobb kép, de itt most a frizura a "lényeg" 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése