Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

2012. szeptember 8., szombat

Álldogált :)

Álldogált Zselyke babó!

No, nem magától, hanem mert lábra állítva szoktam felemelni, de: a nagy izgága a fürdőben volt velem. Pelenkacsere után kezet mostam, majd felvettem (volna). De ő észrevette a kádat és egyik kezével megragadta. Gondoltam hagyom, úgyis olyan nagyot nőtt, már feljebb van az álla, mint a kád teteje. Hát ő két kezével megragadta a kád peremét és kíváncsian kukucskált befele...hátha nélküle játszik a fürdős kacsa a pingvinnel, vagy ki tudja miért :)! Biztos, ami biztos alapon a karom ott volt mögötte/körülötte, hogy ha pottyan, elkapjam. Tudtam szólni a Nagypapának is, hogy átérjen eme csodát meglátni a szobájából.
Ügyes, erős, szép nagylányom(unk) van! Boldogság!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése