Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

2012. szeptember 30., vasárnap

Rántott húst evett

Ma délelőtt Viktorral filmet néztünk, negyed 12 volt, mikor eszembe jutott, hogy nincs a lánynak kész főzeléke ebédre. Még lett volna időm megfőzni, de Viktor azt mondta, majd eszik üvegest.
Hát tévedett, vagy én adtam rosszat... A Hippet inkább arra tartogatom, mikor megyünk valahova, mert azokat szereti, így a bio spenótot (Ovko) szántam neki. Gondoltam nem lehet elrontani egy spenótot. Hát úgy tűnik lehet, vagy csak a bio étel egy nagy rakás... Zselyke számára.
A babó inkább vállalta be a Nagypapa által készített rántott húst. Hihetetlen ügyességgel evett meg egy fél szelettel és csak két pár dologra kellett odafigyelni:
- nem lehetett sem az ő, sem az én kezemben falat, mikor evett, különben habzsolt volna,
- kb. körömnyi darabokra kellett tépkedni a húst
Egyébként a panír sem okozott gondot és a husit is "gyakorlottan" ette, minden félrenyelés nélkül!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése