Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

2013. december 30., hétfő

Magorovics új cipői

Egészen pontosan a két szélső, mert azokat vettem meg neki. Ma a camponában benéztem a CCC-be, mert volt Viktornak egy -30%-os kuponja, amit még a tescoban kapott. Mondjuk ez most nem kellett, mert kupontól függetlenül mindenre -30% van most, így a nagyfiú jövő nyári/őszi cipőiért összesen 2.575,-Ft-ot fizettem. A méretet a Zselykével megalapozott "szakmai tapasztalatok" alapján mertem bevállani, mert a lánynak az első csizmája, amikor 1 éves volt, 18-as volt, tavasszal már 19-es cipőt hordott. Így bevállatam az elérhető legkisebbeket, egy 19-est és egy 20-ast. Papíron a macis jobb oldali a kisebb, de ahogy összemértem őket, inkább a jeep-es. Majd elválik, hogy mikor és melyik lesz jó :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése