Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

2013. december 4., szerda

Délutáni csendélet

Zselyke babó elaludt. Ebéd után még nézett egy kis Toy story 2-t, majd egyszer csak azt vettem észre miközben Magort etettem, hogy Zselyc keze hozzám esett. Elaludt a gyöngyöm a cumisüvegét átkarolva :)
Ez ma már a második adag tejitala. Egy éves kora körül imádta, feltankoltunk belőle mikor akciós volt és 10%-oztunk, majd mégsem kellett neki mind. Most, hogy látja Magort híg tejpépet inni, neki is kedve támadt. Azt is ihat, de jobbnak tartottam, ha inkább ezt issza. Ez inkább neki való (bár ez az 1 év felettieknek való és nem a 2 év felettieknek, de még mindig jobb, mint a 4 hónaposok tejpépe, ráadásul van 2 bontatlan dobozunk, ami 2 hónap múlva lejár).
Tehát ma, miután elkérte délelőtt Magor tejpép maradékát, ami kb 20ml volt, megkérdeztem kér-e még. A válasz igen volt, én pedig úgy gondoltam teszek egy próbát a tejitallal, ami bár nem banános Milupa, hanem ahogy Viktor szokta mondani, "heroin áras" Nestlé BEBA tejital, hátha ez is jó. Több, mint jó, egyszerűen remek. Zselyke boldog mert kap ő is fehér iható dolgot, nem csak Magor, azt mondja finom, nem vész kárba és a reklámok, leírások alapján egészséges is.
Mesét nézve
Anyát vizslatva :)
Magor evés után nem volt álmos, a nyakát viszont tekerte, hogy lássa a tv-t. Elhelyeztem hát a babzsákon, ami úgy támasztja meg, hogy közben körbe is öleli :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése