Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

2013. december 11., szerda

Körömfestés

    

Zselyke körömrágását most körömrágás elleni keserű "lakkal" próbáljuk megelőzni. Mesinek volt itthon, én is kipróbáltam, kb grapefruit mag ízű, keserű és kicsit csillog. Szinte száradnia sem kell. Hogy legyen hozzá kedve, Mesi is körmöt festett és hajmosás után én is fogok. Igazi csajos program :) persze észrevette Zselyke, hogy Mesinek színes a lakkja, így a bal kisujja körmére engedélyeztem egy nem túl erős, kb pirosító színű rózsaszínt. Azért leleményes babóként bepróbálkozott, hogy a többi ujjára is kerüljön színes lakk, ráadásul lehetőség szerint különbözőek. Azt ígértem neki, hogy ha nem rágja a körmét, akkor majd szilveszterre lehet róla szó... Nagyon nagy volt az öröm a köröm festéstől, kitárt kezekkel ment Andzsinhoz és Tatához is, hogy nézzék meg. 
Mesi látta, hogy eddig egyszer a szájába vette a kezét, de egy nagy fintor mellett hamar ki is vette. Bízom benne, hogy ez elegendő lesz és nem rágja minden körmét tövig!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése