Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

2013. december 16., hétfő

Köszönöm Jézuska!

Az adventi időszak kedvez az általam annyira szeretett nyereményjátékoknak. Több helyen van játék, van ahol minden nap, mint egy virtuális adventi naptárban, van ahol "csak" több a nyeremény. Fix napi programom, hogy pl a bónuszbrigádon pörgetek a szerencsekerékkel, próbálkozom a jysk játékán napi 100.000,-et nyerni, a deichmann fb oldalán cipőt, vagy táskát, a wamp oldalán designer holmit (már ha tetszik az aznapi), a Kolping hotel oldalán a napi nyereményért, illetve a családi nyaralásért ablakot nyitni/kérdésre válaszolni/regisztrálni. Ha látok valami nekem tetszőt (vagy Viktor ösztönzésére eladhatónak gondolt díjat), akkor játszom.
A tanfolyam programja
Ez történt szombaton is. Facebookon láttam, hogy 10 (ebből már csak 9 kellett) oldalt kell like-olni és megosztani a felhívást a potenciális 11 nyereményért. Az egyik pedig egy sajtkészítő tanfolyam volt, ami rögtön felcsigázott, mert imádjuk a sajtokat, főleg a különlegeseket! Utánanéztem a honlapjukon, hogy Budapesttől 20km-re, a Pilis lábánál a Bucka-sajtműhelyben tartják az egész napos, szombati 6 fős tanfolyamokat, reggelivel és helyben készült ebéddel. Viktornak azonnal át is küldtem, hogy mit szól hozzá, van-e kedve jövőre egy ilyen "tanuljunk házi sajtot készíteni" programhoz, ha intézünk gyerekfelügyeletet. Benne volt :)
Tegnap este volt a sorsolás és Fortuna figyelt, hogy mennyire lázba jöttem: én nyertem meg a sajtos tanfolyamot, amiért egyáltalán i ndultam rajta! A helyszín is nagyon tetszik, a sajtok is nagyon gusztusosak és már érzem, hogy a tanfolyam után kellék és segédanyag bevásárlás lesz és több tejet fogunk venni, ha nem is minden héten :)
Köszönöm Jézuska, ez nagyon jó ajándék a fa alá!
Ilyen sajtokat lehet készíteni...
... ilyen környezetben :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése