Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

2013. december 26., csütörtök

"Elfogy az idő, mindennap rólunk szól a dal"

Ma délelőtt Józsi javaslatára elmentünk kicsit csavarogni. Négyesben mentünk, Zselyke, Dávid, Papa és én. Célállomásunk az általam eddig még csak a tévében látott Kisváros, azaz Szigetvár volt. Megnéztük a Makovecz tervezte vigadót, a főteret, a várat. A babó még odafelé elaludt az autóban, így a kocsiból kiszállva rögtön mei tai-jal kezdtünk. Mivel nem voltam eléggé előrelátó, így az én kabátomon kívülre a jól beöltöztetett Zselyke került a mei tai-ba. Hát bizony így csak éppen hogy belefért a lány... mivel sejtettem, hogy bajos lesz a dolog, így előre kötöttem, hogy a fejét tudjam tartani, mert az alvó babó nem tudja :)


Kb a vár 3/4-énél Zselyke egyszer csak felébredt, rám-, majd szétnézett és egyik kezét kihúzta s már mondta is, hogy "héte". Amikor "kiszabadult", rendesen fogta a Papa és (!) az én kezemet is, de ha meglátta Dávidot, ő utána kiabált, s a városban az utcán futott is, miközben mondta, hogy "Dávid, vááj!" :) Hazafelé autóból megnéztük a lakótelepet és a lakóparkot, majd Szulejmán síremlékénél is megálltunk. Zselyke boldogan lépcsőzött, majd megpróbálta kigyomlálni az elszáradt virágokat a síremlékről...
Dávidhoz képest sem pici karácsonyfa! 




Alma patak
Zselyke, Dávid és én a nagy fánál és a mohás várfalnál :)






Ahányan vagyunk, annyi felé...
"Dájid"
"Anya! "
Jön, jön...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése