Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

2013. december 1., vasárnap

Adventi naptár - van aki elsőre kettőt is kap :)

Zselyke megkapta élete első adventi naptárát. Tavaly csak mikuláskor találkozott nagyobb adag csokoládéval és az meg is pecsételte a talán életre szóló, de egy irányú szerelmet kettejük között :)
Még korábban megnéztük Zselykével a kapható adventi naptárak alap, csokoládés verzióit a Tescoban, hogy kiválassza melyik mintája tetszik neki legjobban. A boci csokis lett a nyerő, azon van a legtöbb olyan minta, amit felismer és szeret is (kutya, cica, maci, repülő, vonat, sőt még virág is).
Aztán két napja kiderült, hogy Annamariéktól is kapott egy örök adventi naptárat, amik nekem nagyon tetszettek már korábban is, főleg, hogy nem csak édességet lehet elrejteni bennük. Jövőre majd Magorovicsnak is szerzek egy fiókosat is (vagy két év múlva és jövőre "csak" csokisat kap még). Mesi és Tata vett két különböző gyümölcsös tutti fruttit, ami ízlik a lánynak- volt másik apró, darabonként csomagolt csoki is, ami az előzetes tesztek során elbukott :)-, kértem bele földimogyorót, mert a "monyót" nagyon szereti és tegnap még én is "repkedtem" egy kört a camponában. Vettem neki több darabos állatos nyomdát (ma azok közül lapult három a fiókban), nyaklánc és karkötő szettet, kicsi zhu zhu pets figurát.
Miután a gyerekszobában lévő adventi naptárat  felavattuk és kinyitottuk az első ablakot, reggelizni is mehettünk. Az asztalon meglátta a fa Télapót és rögtön fülig ért a szája, majd célba is vette az újdonságot. Felmászott a kanapéra, onnan felhasalt az asztalra és mutogatott :) az első fiókot én kezdtem el kihúzni neki, mert hiába mutattam meg melyiket húzhatja ki, akkor még nem értette a feladatot. Azóta persze túl vagyunk egy kisebb kirohanáson, mert milyen gyerek-ellenes cselekedet, hogy naponta. csak egy fiókot lehet kinyitni...
A felfedezés öröme(i) :)
Zselyke természetesen igazi gyerek módjára először finoman próbálkozott egy újabb fiókkal, majd míg én a reggeli rántottához vertem fel a tojásokat, Viktor pedig a szalonnát vágta, egy kisebb "fuvallat", mert a szándékosság teljes mértékben kizárt :), a fa Télapó kissé megingott és eldőlt az asztalon. 4-5 fiók és azok tartalma kiesett, amiket igyekeztünk a lehető legrövidebb időn belül a helyükre tenni, de egy dolog így is biztos lett, a karkötőnek másodjára is örülni fog!
A mai ajándék egyébként tuti befutó lett, boldogan pecsételgetett, aztán persze ki kellett próbálni, hogy a tinta párna önmagában milyen nyomot hagy a papíron, sőt, amíg mi reggeliztünk, a kisasszony boldogan ujjlenyomat mintát is vett saját magától :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése