Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

2013. december 8., vasárnap

Joulupukki, a lappföldi Mikulás

Joulupukki 
Korábban olvastam a kerületi lapban, hogy idén decemberben itt lesz Joulupukki, a lappföldi Mikulás. Még akkor elhatároztam, hogy megnézzük Zselykével és Magorral. Aztán kiderült, hogy itt a kerületben az álomautó kiállítással van összekötve a dolog,amiért semmi kedvem nem volt fizetni, mivel nem érdekel annyira. Majd megtaláltam a programját. Volt a Vörösmarty téren is, de ahhoz bkv-zni kellett volna és az esetleges alvást időben megzavarta volna és volt egy utolsó budaörsi lehetőség ma. Ez tűnt a legjobbnak, mert közel is van ( a tesco melletti kika melletti Intersport parkolójában volt), délelőtti az időpont, ráadásul ide talán kevesebben mennek, mint az amúgy is karácsonyi vásártól hemzsegő belvárosba. Viktort megkérdeztem, hogy van-e kedve velünk eljönni és mivel én szerettem volna, így családi program lett. Félidőnél értünk oda (75 percig tartott összesen) és beálltunk a sorba. Szerencsére nem voltak annyira sokan és Zselyke is egész jól viselte a sorban állást (Magor rajtam aludt:)). Szerencsére a babó látott az apja nyakából alacsonyan szálló repülőt is, ami után tátott szájjal fordult, mikor észre vette. Haladtunk, elviseltük a Dévényi Tibi bácsi beütéssel rendelkező krampusznak öltözött konferansziét, majd hihetetlen csoda folytán jó helyen húzták meg a Joulupukkival találkozók határát: "szemüveges apuka, nyakában a piros kabátos kisgyerekkel". Viktor mint határvonal, rögtön nagyon csábító lett, ennyire sokan még nem akartak a helyemben lenni. Voltak,akik egyszerűen elénk tülekedtek, volt apuka, aki oldalt feltette a színpadra a gyerekét, míg mi a lépcsőnél álltunk, hogy biztosan ott legyenek. De volt egy olyan anyuka is, aki egyszerűen berakta elénk a kb 6-8 éves  gyerekét, hogy vigye a ~1,5 éves testvérét, hisz mi vagyunk az utolsók, majd egy "tudod tartani?" kérdéssel, amire meg se várta a választ, indult fényképezni a színpad elejéhez...
Zselyke itt is megszeppent volt, de a kapott szaloncukrot biztos kézzel markolta :) örülök, hogy sikerült a gyerekeknek és nekem is találkozni az "Igazi" Mikulással :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése