Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

2013. december 10., kedd

Kész van Zselyke majma

Megszeppent pózban :)
Ma befejeztem a Zselykémnek szánt majom babát. Az arca kb két hete elkészült, a varrógéppel varrandó egyéb részek és az összeállítás volt még hátra. Délelőtt egy órát tudtam vele foglalkozni, majd mikor mindketten elaludtak, 3-kor komolyan nekiláttam.
"Itt vagyok!"
Olyannyira, hogy a befejezése érdekében nem is ettem. Így egy nap volt a varrás és emlékeim szerint 3-4 az arca (napi pár órában).
A végeredmény szerintem cuki és elég nagy is, 36cm a talpától a feje búbjáig! A teste pihe-puha művelúr, az arca és a csupasz végtagok vászon, s mindez szivacs törmelékkel kitömve.
Apró részletek: más színű talpak...
És a pofija!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése