Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

2013. december 13., péntek

Házi habkarika, nyalakodás

Sülnek...
Két napja láttam a tv-ben, hogy milyen könnyű habkarikát készíteni és mivel Viktor szerette, gyerekként én is, a babó pedig édesszájú, így ma nekiláttam. Mondanom sem kell, hogy bár a tescoban vettem habzsákot, hogy szép karikáim legyenek, azok még azelőtt, hogy a tepsi végére értem,szétterültek, mint Hortobágyon a... sebaj, az íze még lehet jó, a szépséget pedig igyekszem némi dekorcukorral kárpótolni. Kb 5-6 karikával lehettem meg, mikor Zselyke megjelent a kis székén és már bele is nyúlt az egyikbe! Aztán lenyalta az ujját és nyammogott. A karika "kijavította saját magát" hála a terülésnek, a babó pedig megkapta az "üres" tálat, hogy amíg mi várjuk, hogy a sütőből kikerüljön a késztermék, ő is lefoglalja magát valamivel. Mondanom sem kell, hogy a nyaki redőkből is moshattam ki a cukrot és lesz értelme az esti fürdésnek! :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése