Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

2012. augusztus 31., péntek

Zselyke a "szerencsemalacom"

Zselyke babónak hála: nyertem! Nem csak az eddigi- magától értetődő- módon a lányt és az anyaságot, hanem most egy receptversenyen. A babóval szinte állandó jelleggel hallgatjuk nap közben a Picúr rádiót és a honlapjukon láttam, hogy receptversenyt hirdettek. Mivel a múltkori banános kekszemnek akkora sikere volt a lánynál, gondoltam teszek egy próbát, elküldöm.
A nyeremény :)
Ma délelőtt csöngött a kaputelefon, a Nagypapa vette fel, majd tudatta, hogy valami csomagom jött. Én értetlenül álltam a dolog előtt, mert nem vártam semmit. Egy nem túl nagy, ám annál nehezebb kis dobozt hozott be. Kíváncsian bontottuk a nevemre szóló csomagot, amit nem tudtam hova tenni egészen addig, míg a tartalmát meg nem láttam. A sok Natura feliratú zacskó alapján már tudtam, hogy sikerült az egyik ajándékcsomagot megcsípni az ötből a rádiós receptversennyel.

A lánynak most aztán megint süthetek és nekem sincs gondom egy darabig a reggeli müzlimre, mert a közel 3,5kg-os csomag tartalma az alábbi volt: gyümölcsös müzli, fruktóz, barna rizs, tönkölydara, muffin por és fasírtpor :) (Egy picit azért sajnálom, hogy nem a rádiós csomagot sikerült megcsípnem, arra gondoltam mikor beküldtem, hogy örülne a lány a Picúr rádiós plüssnek...)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése