Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

2012. augusztus 10., péntek

Fogzás

Zselyke fogzik. Ez tudom, nem olyan nagy hír, de az, hogy ma már a második fognak örülhetünk, az az :)
Az elméleti sorrend és időpontok
Még az első esetében úgy döntöttem, nehéz megállapítani mikortól is "van" már foga, ezért az alábbi határesetet tekintem meghatározónak: ha szabad szemmel is láthatóak az új fogacska recés "hegycsúcsai", akkor az már FOG. Ilyen formán ma előbújt a második!

Hogy a lány jött bele, vagy a borostyánlánc hat- lehet elég, hogy hiszek benne (azért is, mert hinni akarok:))-, az kérdéses, minden esetre a fogzásról hallott szörnyűségeknek nyoma sincs. A mai éjszakánk, azaz hajnalunk ugyan nem volt túl jó, de egy-egy ilyen nap még belefér, ha a fogacska a ludas.

Rákerestem neten, milyen fogzás sorrendek vannak, illetve, hogy van-e valami, amin jegyezni lehet őket a babanaplóban lévő lapon kívül. Természetesen sok lehetőségre bukkantam, de ez a tátott szájú- szerintem- sárkány, nálam nyert :) Készült egy, hogy jegyezhessem rajta Zselyke fogzását- majd mindig frissítem. (A sorrendet számozom, természetesen kiszínezem a meglévő fogakat és a legújabb fog mindig piros dátumot kap majd- terveim szerint :)

Közel fél órányi próbálkozás után sikerült egy viszonylag épkézláb képet összehoznom a lányról és a fogairól- mindig becsukja a száját, vagy elkapja a fejét, pedig élőben annyira szépen látszik, aminek látszania kell, de mindegy...

A bal alsó metsző már nagy, de azért a jobb alsó is látszik...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése