Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

2012. augusztus 13., hétfő

Első amigurumim

Amigurumi. Hogy az meg mi? Hát sokáig én se tudtam- legalábbis egy jó ideig a nevét biztos, hogy nem :) Ezek azok a horgolt babák, amikért szerintem nagyon könnyű rajongani, mert irtó aranyosak, a lehetőségek száma végtelen, ha valaki ért hozzá, ráadásul felnőtt fejjel- legalábbis, ha lány- is ellenállhatatlanok, nemhogy egy kisgyerekkel itthon.

Még mikor Ibitől kapott a lány krumplimacit, akkor írtam, hogy de szeretnék én is ilyeneket csinálni, csakhogy nem tudok horgolni. Nem merem azt állítani, hogy most már tudok, de a névnapomra kapott babatakaró mintás könyv nagy mértékben hozzájárult, hogy ne legyek abszolút analfabéta egy-egy horgolás mintánál. Az alakuló takaró elemeket látva felbátorodtam, hogy rákeressek az amigurumi leírásokra. Találtam is párat, amit gyorsan lementettem, majd úgy döntöttem kipróbálom. Zselykének viszonylag kézreálló, marokállatka létrehozása volt a cél. A talált bagoly minta- ami nagyon jól néz ki- menet közben túl nagynak bizonyult, így a törzs készítésénél váltottam és saját kút főből történt a kivitelezés.

Az eleje, mondjuk, hogy a fele tökéletes, szép tömöttek a szemek, nem látszik ki semmi. A fogyasztáson még van mit javítanom, nem beszélve a lezárásról, mert nálam azért látszik az "eleje" és "vége" közötti különbség. A lényeg, hogy az állatkából végül fantázialény lett, természetesen kedves arccal. Minden Zselykének készült babám mosolyog- ráérünk még a fantáziát igénylő "O" és "-" típusú szájakkal.
Az arcon túl lettek szarvacskái, vagy fülei, ki minek látja, illetve kicsit rojtos farkincája is, hogy ne legyen annyira naturalista a hátoldala.

Megszületett LÉNY, akinek mivel nem tudom eldönteni micsoda, így egyszerűen Lény lett a neve. Mikor megmutattam Zselykének, nagyon tetszett neki. Mosolygott, felsikított és megragadta. A szarvak és farok nagyon jó ötletnek bizonyult, ugyanis ennél fogva szereti csak igazán megfogni, kicsit meglengetni és elhajítani, majd utánamenni :)

Íme használat közben:
Farkincát fogva lengetéshez felkészülni...
És hajít, VIGYOROGVA :)

Akkor most jobb kézzel ugyanezt...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése