Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

2012. augusztus 25., szombat

Könnyű örömet szerezni

Zselyke babónak. Ma Viktor csapatépítésen van Zamárdiban- hol másutt, közelebb nem lehet... :p Bevittem Budaörsre Viktort, majd bementem a tescoba vásárolni, mert kellett még pár dolog a hétfőre kitalált ünnepi menühöz (egy éves házassági évfordulónk lesz, hihetetlen gyorsan elrepül az idő). Ha már vásároltam és kivételesen a lány nélkül, ráértem körbenézni. Sok-sok játék volt a kiárusításon és most 30% kedvezmény van a gyerek és bébi ruhákra is. Jelentem, erős voltam, megálltam, hogy ruhát vegyek a lánynak, hisz az van neki bővel. Mártiéktól rengeteg ruhát kaptunk, csakúgy, mint Edinától, Melindától, a Mama is köt és vesz is, így nehéz lenne azt mondani, hogy a jövőre jó, 12-18 hónapos, 450,-Ft-ra akciózott színes, csíkos pólónak volt értelme... Na, de azért csak nem jöttem el üres kézzel, vettem mást a lánynak, amire őszintén szólva szintén nem volt égető szüksége, de hát... úgy örült neki, mikor itthon odaadtam. Egy nagyobb, ráadásul gumi labda jól jön a strandos szivacslabda mellé. A két kicsi, műanyag háziállat pedig egyrészről remekül rágható, másrészt majdnem létfontosságú, hogy ilyen módon is demonstrálni tudjam a "Múúú"-t és a "Beee"-t, nem csak a pelenkán, leporelló könyvön lévő mintával, plüss állattal :)

Az itthoni határtalan öröme a leányzónak (a tehén nem fért már a kezébe):
Itt még örömében rázta, ahogy mindent, ami tetszik neki :)
Már látszik a labda és a birka is.
Széles vigyorral örül!
Már a tehénnel szemezett...
Azóta hol a labda után kúszik, ami könnyen gurul, ha teljes alkarral érkezik a kisasszony, hol két kezében az állatokkal kúszik fel és alá. Jó, hogy nem hagytam ott az ajándékokat!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése