Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

2012. március 29., csütörtök

Aviatrix sapka kész :)

A korábban írt projektek közül az egyik kész: elkészültem a 2012-es télre tervezett Aviatrix típusú sapkával.
Sikerült dűlőre jutnom a stílust illetően, így nagyon színes, vidám lillás-zselykés sapka lett belőle a szivárvány hangulatával feldobva a téli komorságot.

Egyébként Zselyke itró cuki volt, szemmel tartott, miközben kötöttem. A járókából nézte, hogy mindent jól csinálok-e. Aztán mikor elkészültem és megmutattam neki, mosolygott. Igazi csajszi- szerintem örül, ha kap valamit, amit ráadásul viselni is lehet :) Elképzelhető, hogy ha becsődöl a mellényes, pulóveres kötési tervem, akkor kap egy egy színűt is, valami állat fejecskével megbolondítva. Nekem tetszenek azok a sapkák is, amiknek füle van, vagy szeme...
Mesivel és Viktorral közösen mentünk fonalakat venni hétvégén a Camponába, ahol a sapkából még hiányzó színeket, illetve az Edit által megkötésre kerülő kardigánokhoz vettünk fonalakat. A lány édesen csüngött az apján, az eladó természetesen megcsodálta a babánkat!

Az elkészült sapka (én elégedett vagyok vele, majd csak gombot kell rá varrni :) ugyan látszik, hogy most még kicsit nagy, de télre csak belenő a buksija (az egy évesre vonatkozó utasításokat követtem)!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése