Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

2012. március 21., szerda

Tervezés, alkotás gőzerővel

Vagy Zselyke hatására, vagy mert itthon vagyok és úgy igazán nem dolgozom, előjött a kreatív énem. Persze lehet, hogy a hirtelen felindulásnak és a több, sebtiben nekiálltam projektnek nem lesz eredménye, de majd meglátjuk.

Hogy mik vannak napirenden ténylegesen, illetve a fejemben?
- még mindig folyamatban a terhesség alatt elkezdett teknősös, keresztszemes magasságmérő

- Zselyke babót szórakoztatni és fejleszteni egy saját gyártású Adamo hintával - ez Anita ötlete volt és már mindent megvettem hozzá: kötelet, fa rudakat, csavart, karabinert, Apával vetettem vásznat

- Edit belém vetett bizalmának hála elkezdtem télre egy mellényt/pulóvert Zselykének. A 86-os méretet belőttem magamnak, hátha elkészülök vele, mire akkora lesz, ha nem vagyok elég kitartó, akkor csak mellényig kötöm, ha véletlen szép lesz és érzem magamban az erőt, akkor lesz ujja is :)

- Editnek mutattam pár szép, csipke mintájú baba pulóvert és kardigánt, megegyeztünk, hogy választok mintát, viszem a leírást és veszek hozzá fonalat, akkor ő megköti

- kezdeti (bár valójában újabb) kötés iránti lelkesedésemben megtaláltam, hogy milyen sapkát szeretnék, csak kicsit extrázva a lánynak télire (Aviatrix típusút , a passzé biztos, hogy a többi résztől eltérő színű lesz és a gombolás, díszítés részére is kitalálok még vmit) A pontos leírás megvan, lehet ha eldőlt, nekivágok, ha nem, majd a Mamával egyezkedünk erről is :)

- már most kitaláltam Viktor szülinapi ajándékát, amihez megvan már minden és remélem a hátralévő idő is elegendő lesz a megvalósításhoz, mert időigényes ;)

- múltkor Mesivel az obiban vettünk rengeteg darált szivacsot, így lehet rongybabát,vagy valami mást is kap a lány, amit ki kell tömni

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése