Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

2012. március 22., csütörtök

Rosszul csinalod, Zselyke modra

A ma delutani kozos alvasunk utan nekilattam, hogy osszeirom a bevasarlolistat. Zselyke egy darabig bekeben pihent az olemben, majd ugy dontott, hogy tudtomra adja, o bizony ehes: elkezdte a felkaromat szivni. A nagy beleelestol eloszor csak mosolyogtam rajta, majd mivel sem szoval nem tudtam meggyozni (nem is ertem, hogy egy 4honapos lany miert nem fogad szot:), sem pedig kicsit mas pozicioval, igy "hagytam nyerni", megetettem hamar.
Apa mondta, hogy en is ugyanezt csinaltam allitolag Mamaval- Hiaba, az en lanyom (is) :)

Lassan atoltozom, elmegyek a tescoba nagybevasarolni a hetvegere.  10%, CC kuponok... Hetvegere megcsinalom eletem elso csulket Pekne modra. Kicsit izgulok, hogy finom lesz-e. A Herzes talalkozon olyan finom volt, szeretnem ugyanolyan jora, ha jobb lesz, persze azt se banom majd:p

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése