Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

2012. március 23., péntek

Képes, videós beszámoló

Mivel a tegnapot leszámítva hallgattam az elmúlt napokban, így egy kevésbé összeszedett, inkább képes beszámoló következik az elmúlt napok eseményeiről. Most nem nagyon aprózom el a történteket, felteszek pár képet, mert szépek, vagy csak mert nekem tetszenek és egy -két videót, többek közt az új játékról- ugyanis Zselyke, az eddigihez képest fordított helyzetben a kiságyban, határtalan örömmel rugdossa a fellógatott babákat. Olyan jó, hogy így örül az apró semmiségeknek is, mi pedig vele tudunk örülni!
Nagyon klassz volt a múlt hét. Előzetes egyeztetés után egy nyakláncmentő akció keretein belül átautóztam múlt héten Zselykével Csepelre Anitáékhoz. Most még cukibbak voltak Etelével, hiába, nem volt négylábú akadályozó tényező. A játszószőnyegről lógó babákat Etele közreműködésével mozgásba hoztuk, a szívecskét tartó békát azért kérte el tőlem a fiatal úr, hogy ő maga adhassa oda Zselykének :)

Szerdán megérkezett Pista, aki végre élőben is láthatta a lányt, aki nagyon klassz ruhákat kapott megint Annamarinak hála. Már felkészülten várhatjuk a húsvétot a két, nyuszis bodyval, csíkos, a cumitartóhoz abszolút passzoló kisnadrággal és egy irtó aranyos, lila, praktikusan fel-le hajtható kezes-lábassal, ami sétához kitűnő- mostanában ebben rójuk az utcákat.

Én egy melegítő együttessel lettem gazdagabb, aminek a felsője és az alsó része is zsebes!



Csütörtökön Editék jöttek, hogy kihasználjuk a hosszú hétvégét. Úgy fogalmaznék, hogy végül mindenki elvitte a lányt sétálni- tolta Edit, Dávid és Józsi is! Szülinapomra egy irtó klassz zöld fülbevaló-nyaklánc együttest és egy hatalmas plüss malacot kaptam, a lány pedig egy kisebb, tényleg malacosan visító plüss röfit és egy "Teknős Terkát". Ez lett a neve :) Imádja


Mivel nálunk maradt a balatoni kulcs, így a Dédi villámlátogatásra jött, Zselyke babó örülhetett. Róluk is készült végre pár kép. Ez az én kedvencem:




1 megjegyzés:

  1. Nagyon edes ahogy magyaraz a kisagybol :-):-):-) vigyazzatok magatokra :-* linda

    VálaszTörlés