Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

2012. március 2., péntek

Lehet rendszeres lesz

hogy Zselyke átalussza az éjszakát? Ma fél 6-kor ébredt, előtte nem. Utoljára tegnap este evett 8 körül és kibírta reggelig. Nagyon ügyes. Kicsit aggódtam, mert a tegnap átaludt éjszakával és az ettől függetlenül tartott étkezési időpontjaival az eddigi 5 alkalomból már csak 4 lett, de nem kért újabb adagot, nem kért hajnaléban pótlást. Csak tudja mi kell neki, ha éhes, úgyis nyűgösködik és szól- sőt legutóbb nagyon cuki volt, azt láttam, hogy kicsit nyitva van a szája és pörgeti a nyelvét, úgy, mint mikor szopik. Ezt a néha-néha cumisüvegből kapott tejnél tudtuk megfigyelni. Viktor hívta fel rá anno a figyelmem, hogy mivel a cumisüveg és a cumi is átlátszó, látunk mindent :)
Nagyon vigyorgósan ébredt megint- ezt lassan felesleges leírnom, mert mindig jó kedvű, de annyira örülök neki, hogy ilyen, hogy nem biztos, hogy kibírom. Próbáltam megnézni facebook-on, hogy van-e már eredménye a februári babaszépségversenynek, amire beneveztem a lányt, de még semmi. Később láttam, hogy állítólag 7.000(!) pályázat érkezett be, ezt én nem hiszem, legalábbis nem lehet 7.000 érvényes, a döntőbe jutás feltételeinek megfelelő...no de majd meglátjuk. 50 like kellett a döntőhöz, utána már csak a zsűrin múlik, hogy van-e szemük :p
11-kor megebédelt, utána kicsit elvoltunk még az ágyban, mert olyankor sokszor bújik, mosolyog, örül, hogy együtt vagyunk, nyugodt, mert tele a pocak... ma is kihasználtuk, ő meg újra nyomatta a vicces torok hangjait, amik a kezdetihez képest sokat változtak. Most már úgy csinál, mint ha pergetné a nyelvét és "grrr"-zik :) Kivételesen sikerült felvennem, ami nagyon nehéz. A hosszabb és rövidebb gügyögését is halljuk, de ha meglátja a mobilt, vagy más felvételre alkalmas eszközt, elhallgat. Vagy lámpalázas, vagy csak nem akarja, hogy minden- szerintem- fontosabb dolgot felvegyünk.
Elmentünk sétálni, most kettesben. Felöltöztettem, kapott plédet is és a beöltözést követő kisebb bukása miatt textil pelenkát is az álla alá, majd elindultunk. A nap nagyon szépen sütött, de most sokkal szelesebb volt az idő, mint az elmúlt két napban. Az aktuális szélviszonyoktól függően hol le, hol felhajtottam a hordozó tetejét, hogy védjem őt. Én kócos lettem és megtapasztalhattam, hogy az eddig se nem túl nagynak, se nem túl nehéznek ítélt babakocsinak mekkora légellenállása is van :) Sebaj, kell az edzés, meg amúgy se rohantunk sehová, így ahol a szél miatt lassabban tudtunk csak haladni, hát lassabban mentünk. Az elmúlt 3 nap alapján már "szokásos körnek" nevezhető utat bő fél óra alatt tettük meg. Pont mire hazaértünk, a szél is felerősödött, így azt hiszem ideális időben indultunk és értünk haza.
Itthon aztán szórakozott. Végre felvettem, ahogy az ágyban tornázik az utóbbi hetekben. Mindig felemeli a két lábát és sokszor tartja percekig is... hasizomra gyúr, pedig neki (még) nincs miért: kirobbanó formában van, nagyon szép kislány :)
Gondoltam hosszú idő után végre utolérem magam és az eddig fel nem töltött Zselyke videókat végre felpakolom a youtube-ra, frissítem a link gyűjteményt, hogy aztán elküldhessem, de nem akarta hagyni. Természetesen elkezdett vinnyogni, mint mikor a hisztit kezdi, gondoltam letudom egy cumival, de nem: neki már az is elég volt, hogy odamentem, vinnyogásnak vége, széles vigyor, minden oké, majd anya szórakoztat. De nekem más tervem volt, így megsimogattam, mondtam, hogy még videókat töltök fel, otthagytam a kiságyban. Ő vele ne szórakozzon senki, kisebb szünet után a vinnyogás, az előbbi feláll-odamegy-vigyor-kérés-otthagyás ismétlése. Kb. 3-szor játszottuk el, mire megörökítettem, mert azon túl, hogy kicsit bosszantó volt, irtó aranyos fejjel fogadott minden alkalommal az én fifikás lányom!
Mesi is kipróbálta, nála is ugyanezt csinálta. Aztán persze csak rávette a nagynénjét, hogy vegye ki, játszanak inkább a kanapén, ahol olyat próbált, ami felnőtt fejjel érthetetlen. Mostanában mindent kóstolgat, de ma délután olyat akart megkóstolni, ami lehetetlen: a zenélő, Fisher Price-os tengeri csikójának a hasát próbálta megharapni, vagy szájba venni. Annyi biztos, hogy mi jót mulattunk rajta Mesivel, ő meg egy prá próbálkozás után feladta :)

(végre kipróbáltam, milyen, ha videót is linkelek... azt hiszem máskor is élek majd ezzel, ha lesz mit:))

2 megjegyzés:

  1. Igen igen meg tobb videot :-) igy sokkal jobban lehet benne gyonyorkodni :-) puszi linda

    VálaszTörlés
  2. Majd igyekszem nem csak a fantaziadra bizni a leirtakat :) azert remelem a kepek eddig is segitettek

    VálaszTörlés