Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

2012. március 5., hétfő

Most jöttem rá, hogy éppen egy éve

tudtuk meg Viktorral, hogy úton van Zselyke. A képek mappában ráakadtam erre az "első képre a gyerekről", ahogy Viktor hívja:

Tavaly március 5-én hajnalban csináltam meg a terhességi tesztet, ami bizony két csíkos lett :) Nagy volt az öröm nem sokkal 6 után, majd visszabújtunk aludni. Azóta féltem, lesem a lányt, hogy fejlődik, mit csinál. Már lassan fele annyi időt lesz idekint, mint amennyit a pocakomban volt és csupán annyi változott, hogy a korábbi köldökzsinórból mára egy láthatatlan lélek-szál maradt, ami összeköt minket :)
Család lettünk, november 10-e óta látom az arcát, a szemét, foghatom a kezét, hallom a hangját és örülök, örülünk neki minden nap, minden percben. Jó anyának lenni!
KÖSZÖNÖM Zselyke, KÖSZÖNÖM Viktor! :) :***

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése