Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

2013. október 14., hétfő

Tejfölben fürdik

Maszatos cicám
Büszkén mutatja a kezét :)
Nyalakodik...
És megint csak pötty-pötty :)




















Pár hete már kiderült, hogy Zselyke szereti a tejfölt minden nélkül, üresen is. Babó a töltött káposzta után többször kért a tejfölből, mert látta, hogy én azzal eszem. "Desszert" gyanánt végül vagy egy kis pohárnyit megevett belőle. Hol villával, hol kanállal, hol mutatóujjal eszegette míg én is ebédeltem. Mivel még volt nyalakodni valója én elmosogattam. Ennyi idő elegendő is volt neki, hogy a homlokára is kenje és nagyon körültekintően a kezére is, hogy aztán onnan nyalhassa le...
Ilyen napokon legalább tényleg hasznos az esti fürdés :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése