Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

2013. október 7., hétfő

Mozgalmas délelőtt

Ma hármasban vagyunk a gyerekekkel. Tata Pistával már reggel 8 előtt elindult Monorra. Mesit nem sokkal 10 után lekísértük a buszmegállóhoz, majd maradtunk a campona előtti játszótéren. Zselyke Mindennel játszott, ami csak rendelkezésre állt, majd mikor megunta, elsétáltunk egy buszmegállónyit, mert az egyik anyuka akivel beszélgettem, míg a gyerekeink körbe-körbe forogtak az egyik játékon, elárulta, hogy látták a cirkuszi állatokat... Már verik fel a sátrat a 9-13-áig itt állomásozó Eötvös cirkuszhoz :) Köztudottan nekem se kell több, ennyi információ birtokában elindultam Magorral a mei taiban, Zselykével a babakocsiban állat lesre! A víziló nagyon édesen napozott a füvön,tőlünk kb egy autónyi távolságra. Jobban láttuk így, mint az állatkertben. Vicces látvány volt azért a víziló szomszédságában kapirgáló tyúk :)
Állat nézést követően Zselyke egyszer csak közölte, hogy "enni, enni" , így gyors megoldásként a szemünk előtt tornyosuló gyorsétteremben ebédeltünk. A babó szereti a csirke husit, így nuggets-et kapott és kubu italt a gyerek menüjéhez. Magor a McDonald's-ban felébredt és jelezte, hogy részéről is ebéd idő van. Rázogattam, teáztattam és végül el is aludt. Zselyke az ebéd utáni pár kortyot követően szintén elaludt, így békésen, de a melegben az új kabátomba igencsak belemelegedve sikerült hazaérnünk az imént! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése