Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

2013. október 2., szerda

Egyenruhában "pózolnak"

Ilyen nagyon szereti!
Csitítja, simogatja :)
Cumival nyugi van...
Cumi nélkül baj van - Anya, hogy is gondolhattad! 
Zselyke választotta tegnap a tescoban ezeket az egyen body-kat. Míg én Magornak kerestem tartalék cumit, a lánynak megtetszett ez a farmer zsebes, patentos nyakú csíkos body. Mi Viktorral nem igazán értjük, hogy mi ennyire jó benne, mert végül is helyes, de semmi extra. Babó mégis ezt választotta és nem katicás, dínós, vagy bármilyen más mintásat. Mire visszaértem, megmutatta Viktor, mi is történt. Rámutatott a lány a ruhára és az apja kezében lévő kisebb és nagyobb példányokra rendre és hiba nélkül mondogatta, hogy "Baba, Zselyi"- hiába csereberélte Viktor a kisebbet a nagyobbal, a lány mindig tudta, melyik melyikőjüké!
Eredetileg nadrágot akartam a lánynak, mert a hossza szinte  minden nadrágnak rövid. Kapott is egy rózsaszín és egy szürke tréning alsót. Ma a reggel a rózsaszínt választotta és természetesen kiadta az utasítást, hogy az új body kell mindkettőjükre. Fogta a két fogast, amin a ruha volt és már csoszogott is ki hálózsákjában a fürdőszobába.

Ha már ugyanolyan ruhában vannak, készítettem róluk közös képet. Zselyke pózolt, ahogy szokott, Magor egész jól viselte, azt az aprócska malőrt leszámítva, mikor az anyja kivette a szájából a cumit, mert azt gondoltam- tévesen-, hogy úgy jobb kép készül róluk :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése