Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

2013. október 8., kedd

Őszi napfényben is olyan SZÉP!

Zselyke babó jót alszik a levegőn. Még a boltból hazafelé jövet elaludt. Szegénykém napi ritmusa ma egy kicsit felborult, mert elvittem magammal vásárolni. Most, hogy hűvösebb idő jön, szükségessé vált egy pár body a lány számára. Ami volt és végül is hosszában, széltében jó, azoknak rövid már az ujja. A 86-osok után ideje volt 92-eseket venni - hihetetlen mekkorát nőtt már az én kicsi lányom!
Elmentünk hát a konkurenciához, mert náluk most 500,-Ft egy darab. Babó a bevásárlókocsiban ült, majd a kínálat előtt leparkolva szépen sorban választott. Először elsoroltam neki milyen minta van, ő erre mondta, vagy mutatta melyik tetszik neki. Általában mindenből két szín volt elérhető, így a minta után megmutattam és mondtam neki a színeket, ő pedig rámutatott, hogy melyik tetszik neki jobban :) szerencsére volt autós is, olyan mindenképp kellett a lánynak, mert igazi autó mániás, de egy autósat kapott Magor is :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése