Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

2013. október 15., kedd

Abonyi állatkert

Idén is autózott, mint tavaly nyáron
Biztos a gyújtást keresi ;)
Ma vittük le Ceglédre az autót az éves szervízre. Remekül kitaláltam, hogy ha már úgyis arra járunk, amíg a kocsit átnézik és lecserléik az olajat ,emg amit ilyenkor szokás, mi menjünk el a gyerekekkel a szomszédos Abonyba, ahol a magán állatkertben most nyáron született kis tigrisek is vannak. Majdnem Magorommal egyidősek a tigrisek, mindössze 5 nappal idősebbek és úgy jó 15 kg-mal :)

 

Erre a képre büszke vagyok- jó lett!
Zselyke tigris lesen :)

Tigrisek
Pista is velünk jött, de ő maradt cegléden beszélgetni, míg mi Tatával négyesben állatokat néztünk. Természetesen vettem ZOO csemegét, ami egy igazán nagy zacskónyi zöld színű extrudátum volt, mindössze 300,-Ft-ért, de szerencsére minden állat szerette. Mivel a kis tigrisek naponta kétszer fogadnak látogatót, délelőtt 11-kor és délután 4-kor egy-egy órán át, így velünk kezdtünk, mert a tervezettnél kicsit később értünk oda. A kifutó szélességében emberek sorakoztak, de szerencsére csak egy sorbvan és nagyon rendes volt egy fiatalabb nő, mert Zselykét látva rögvest felajánlotta, hogy ő hátralép, mi előre mehetünk.
A fa korlát alatt rács volt, így a lány először ott állt és leste a csíkos cicákat, majd pár négyzetnyi ráccsal feljebb lépett, kapaszkodott a fába és úgy leste az idei nevezetességeket. Édes volt, mert integetett nekik, többször köszönt is, hogy "szia, szia", sőt, mikor a két kölyök játszott és ugráltak, mondta azt is, hogy "hopp". Zabálni való volt! Sajnos mivel későn mentünk, kb. háromnegyed 12-re, így nem sikerült megfogni őket és közös képet készíteni, amit ennél a cirka 20kg-os méretnél már nem garantáltak (bár Magor miatt lehet jobb is így), de nekem azért az egyiket sikerült megsimogatnom, mikor Zselyke "alatt" ólálkodott :) Olyan durva, de hihetetlenül dús bundája volt... Jajj, én így is örültem nekik, és annak is, hogy a lánynak is tetszettek. Miközben ottvoltunk, többször hallottuk az oroszlánt bőgni, ami ritka dolog, sőt azt is megtudtuk, hogy az egyik nőstény oroszlán vemhes és nem sok kell a kisoroszlánokig. Akkor lehet visszatérünk, hátha Vikrot is rá tudom venni! A pécsi kirándulást követően úgy döntöttem, hogy bár imádom Magort is mei taiban hordozni, de lehet jobb, ha most ő jön babakocsiban és Zselyke kézenfogva sétál, végülis a leányzónál amúgy is ez volt az eredeti terv.

 
 

A tigrisek után elsőként óriási házi nyulakat etetett a lány, amit nagyon élvezett. Alig akarta otthagyni őket- kisebb hiszti kezdeménnyel kísérve egyre csak azt hangoztatta, hogy "enni, enni" és tartotta a tenyerét :) Sikerült meggyőzni, hogy van még ott sok etethető állat és menjünk tovább. Etettünk szamarat, kecskéket (a kisgidákat Zselyc is, míg az egyik meg nem csípte kicsit, de nem volt sírás), ludakat, lámát is.

Magor ebéd után :)
 



Ebédre a büfében ettünk Tatával hot dogot, míg a babó simán főtt virslit ketchuppal, ami még mindig jó választás nála. Míg a kisasszony ügyesen evett egyedül és nem nagyon hagyta magát megzavarni a kb. fél méteres távolságba merészkedő, szabadó kószáló páva által, addig én megetettem Magort.


 

Tarka kecske...
Tömörülés 1.
Tömörülés 2.
Etetünk :)



Kismalacok :D
Itt is megy az igény szerinti szoptatás...
 
 

Buborék a víziló
Az egyik szamár beszélgetett Zselykével, én láthattam igazi szopós kis malacokat és két héten belül szerencsénk volt a második vízilóhoz, ezúttal Buborékhoz, aki olyan helyesen lépegetett az őszi falevelekkel borított kifutójában, hogy videót is készítettem róla!






Jól sikerült pofa fotó :)
És egy hozzá tartozó profil is

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése