Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

2013. október 10., csütörtök

Na most megtudom

Tojás hadművelet...
Milyen az, mikor nehéz két gyerekkel egyedül. Magornak rossz napja van. Nehéz elaltatni, ha pedig ébren van, kb 80%-ban sír. Biztos az időjárás, ami ma nem valami verőfényes... Mindeközben Zselykével hol babázunk, autózunk, törpés dominókat számolunk, Bogyót olvasunk, hol főzni próbálunk. (egymás után harmadszorra már nem örülök a brokkoli krémlevesemnek, amit én szerettem volna) Igen, sajnos többes számban, mert egyedül nem engedi! Míg én hagymát aprítottam, ő a kis székét odahúzta a konyhapulthoz és felállt rá. Sebaj, így tanul, ha nézi... de nem nézi, maximum addig míg szemmel tart, hogy mikor csinálhat mást. Talált a pulton főtt tojást- meg se próbálom kitalálni, hogy ki volt olyan kedves, hogy többet főzött tegnap, de mára eggyel kevesebb maradt. Zselyke puszta kézzel roppantotta be a héját és kezdte egyedi módon enni. Amit leszedett, a szájába vette, majd a felesleges héjat, mint egy kis bagoly, kiköpte. Ezek után, mikor már a húst vágtam fel, ő hol evőkanállal, hol puszta kézzel igyekezett ellopni egy-egy darabot, hiába mondtam, hogy nyersen nem. Nem járt sikerrel! Majd a kancsóból akart magának teát szerezni- segítettem, kapott-, s mivel ez nem volt elég, igyekezett minden törhetőt lerántani úgy, hogy valójában papírtörlő kellett neki törölgetésre. A hűtő előtt aztán sírva fakadt, mikor teljesen eláztatta a megszerzett papírt a fejjel lefelé, természetesen a nadrágjára támasztott cumisüveggel. A sírásra Magor felébredt, majd két gyereket végre megnyugtatva a lány mosolyogva rám néz és azt mondja, "enni".
Na ilyenkor azt hiszem értem, hogy mások miért rendelnek inkább ennivalót!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése