Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

2013. október 22., kedd

Szülinapi lázban égek

Vélhetően Zselyke szülinapja engem sokkal jobban izgat, mint őt magát :) Hiába, még csak két éves lesz, majd változik ez még, addig pedig én készülök, izgulok helyette is!
Szépen sorban körvonalazódnak a dolgok, gyűlnek az ajándékok. Múlt héten a camponás kuponnapon feltankoltam Bogyó és Babóca könyvekből (6 db-ot vettem, plusz egy kifestőt, majd a rokonság osztozik rajtuk), a héten a vaterát lestem és aukció lázban voltam, hogy a kedvenc Mega Bloks építőkockáit bővítsük. Sikerrel jártam, három aukción sikerült 406 db-ot vennem az itthoni 260db mellé- ebből már építhet :) Több, mint egy hónapja megrendeltem neki egy babház-kisszéket (továbbfejlesztve a tavaly talált, amerikában kapható dárga prototípust), ami jövő héten kész lesz és már alig várom, hogy a kétfunkciós ajándékot örömmel birtokba vegye. A ceglédi autó szervízes látogatásunk során villámgyorsan rákerestem a pedálos kisautókra, azt is találtam neki a neten, csütörtökön hozzák a kis sárga járgányt az előző tulajdonosai :)
Még a torta kérdés az, ami folyamatban van. A dekor viszonylag gyorsan eldőlt- Bogyós lesz, hisz életem egyik értelmének az a szíve csücske :) Már rendeltem hozzá profi ételszínezéket, hogy a katica háta piros és ne rózsaszín legyen, hogy Bogyó is szép kék-zöld ruhában pompázzon. Mesi vett ételfesték filctollat, mert bizony ilyen is létezik (így a fekete filccel a ruha és az arc részleteivel se lehet gondom... elvileg).
Előzetesen beruháztam egy 100db-os szaggató készletbe, ami tartalmaz betű, szám, mindenféle állat, virág, jármű és dinó formákat, azaz a gyerekek tortáinak, év közbeni közös (de még későbbi) keksz sütéseinknek immár akadálya nincs. A konkrét minta még kicsit homályos, de remélem, hogy azért viszonylag szépre sikerül majd, ha nem, akkor csak annyira legyen jó, hogy a lány boldogan felismerje rajta az ő Bogyóját :) Erre nagy esély van, mert akármilyen csúnyán rajzoljuk is le, felismeri, sőt, ha csigaházat rajzolunk, az is Bogyó! A torta íze miatt még vacilálok... Úgy néz ki, idén is két tortája lesz, a Bogyós, eredeti terveim szerint most hétvégére készül, mikor a Mamáék is jönnek, a tényleges 10-ei napra pedig majd kap egy másikat, egy egyszerűbbet a pár hónapja vett maci szilikon formában készítve.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése