Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

2012. április 22., vasárnap

Sütôtöklé

A babaitalok közül végül erre esett a választásom. Herry Potter óta izgatja a fantáziám, hogy mennyire is lehet jó a sütôtöklé. Bár régebben ittam olyat, ami sárgadinnyével volt keverve és nekem ízlett, az mégsem ugyanaz.
Zselykének ízlett, jó ízûen cuppogta ezt is a cumisüvegbôl, sôt, még sírni is kezdett amikor elvettem tôle egy kicsit, hogy ellenôrizzem mennyit ivott. Kíváncsiságomat én is kielégítettem, megkóstoltam én is, hogy tudjam milyen, no meg, hogy a lány is joggal panaszkodhasson, ha netán. Az íze tényleg tökös, mint a sütött sütôtöké, csak ezt inni lehet.

Jó varázslótanonc válna a babóból, ha csak ez lenne a feltétele. Lehet vmilyen emléke neki is van Potterékrôl, végülis akkor tudtam olvasni, mikor pocakban volt. Azóta nem hagyott, így leragadtam az ötödik kötet elején, de még bízom benne, hogy valamikor befejezem- legrosszabb esetben a lánnyal együtt,  esti meseként :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése