Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

2012. április 26., csütörtök

Pillanatképek

A mai napunk igazán jól indult. A tegnapi végigaludt éjszaka után ma ugyan felkelt a lány 5-kor, de ez már igazán mesés, mivel 9 körül vacsorázik esténként és szunya.

szundít, de a csajos kéztartásra még így is ügyel :)
Hatalmasat sétáltunk, déltől fél 3-ig, most már a tegnap megtalált sapkában, amiben szerintem bájos :) Lementünk a Camponába, hogy az otp-ben utánajárjak a vásárlási limit vs készpénz felvéttel kapcsolatos limitnek. Még betértem a kézimunka boltba, mert támadt egy szerintem remek kabát felújításos ötletem és ahhoz kellett egy pár dolog. Aztán ki a szabad levegőre és csak mentünk és jártuk a környékbeli utcákat.
Hamar elaludt, de aztán közben fel-felébredt, így készült róla így is, úgy is fénykép:

zenélő játékot figyelve
Anyát lesve
Voltunk kint Budaörsön vásárolni, mivel holnap jönnek Editék, sőt, ha jó idő lesz, akkor grillezni hétfőn Tomiék is. Most először vittem úgy Zselykét, hogy nem a mei tai-ban volt, hanem az autósülést tettem a bevásárlókocsira. Zselykét páran megcsodálhatták, mindenki odáig volt érte! Jó sokáig aludt bent a tescban is, aztán csak leskelődött és ficergett. Nyugodtabb, ha rám van kötve, de így legalább teljes terjedelmében látták a lányt.
Mesi malacos képe Zselykéről- és nem beállított, egyszerűen belülről jön neki a tökéletes pózolás :)
Itthon aztán sikerült lefényképeznem a járókában, miközben eljátszott az uzsonnára kapott 140ml (!) almás-körte után.
az a bizonyos "REPÜLŐZÉS"
piros szemmel és a kicsavart csuklókkal (így támaszkodik)



Este aztán viszonylag hamar elkezdett hisztizni, így kihagytuk az esti fürdést, gyorsan kapott vacsorát és fél 9-kor már aludt is, úgy, mint egy igazi kis angyal.
húzza a lóbőrt
Zselyke a szobájában (színes békás képekkel  és Tivadarral, az álom örző csontvázzal)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése