Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

2012. április 7., szombat

Hinta kész és felavatva


Ma délelőtt befejeztük a hintát! Egy nappal a kitűzött dátum előtt elkészült (ergo időben), de ha Zselykéről van szó, nehezen tudok magamnak megálljt parancsolni, így még ma ki is próbáltuk :)
Viktor és Apa segített a rudak átfúrásában, amíg én megebédeltettem Zselykét. Végül nem lett bepácolva a fa, így jobban tetszik, természetesebb, talán még gyerek barátabb is...
Vidáman ellengedezett benne, a vége felé csak akkor kezdett nyűgösködni, mikor lassult a hinta.
Lehet már ilyen piciként él az emberben a "Magasabbra, MAGASABBRAAA!" vágy?!


Gini nagyon örült neki, hogy ilyen közel kerülhetett a lányhoz, mikor Zselyke bekerült a hintába, Gini a hinta alatt rohangált fel s alá. Végül belátta, vagy csupán megunta, hogy most még nem játszanak. 



Anitában még korábban megfogalmazódott a kérdés, mikor nyaklánc javítás miatt mentünk hozzá, hogy így, sk mennyibe kerül ez a neten legolcsóbban 15E-ért kapható hinta: nos a vége az eredeti ár 2/3-a lett. Ténylegesen kettő, mondjuk, hogy fél napot vett igénybe a szabás varrás, többszörös cérna befűzéssel- a sok varrás miatt rendre elfogyott az alsó szál, így időben és varrási tulajdonságokban is a hordozóra hasonlít-, valamint maximum 1 órát a két rövidebb rúd méretre vágása, lecsiszolása, fúrás, kötés csomózás, szerelés. Ha azt nézzük mennyire sikerült Anitának engem az ötlettel felcsigáznia és milyen szeretettel készítettem a lánynak és láttam, hogy mosolyog benne lengedezés közben: "Az élmény, felbecsülhetetlen"!
Holnap első Zselykés húsvét és Zselyke névnap!

(Tényleg jobb, hogy én csináltam, mint ha vettem volna. Ráadásul így a lábtakaró betét kívül és belül is a hintához patentolható- micsoda "luxus & praktikum" :))

1 megjegyzés:

  1. Szia!

    Tudnál nekem segíteni? Szeretnék én is ilyen hintát varrni. Tudnál szabásmintát vagy méreteket küldeni? Előre is köszönöm!

    Dóri

    VálaszTörlés