Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

2012. április 23., hétfő

Sütőtöklé "áldásos" következménye

A tegnapi, cc. 25ml sütőtöklé áldásos következménye ma délelőtt egy hatalmas hasmenés és ez által fürdés volt. Tegnap nem gyanakodtam semmi negatív hatásra, ma reggel kicsit meglepetten tapasztaltam, hogy éjjel csak pisi került a pelusba, de mivel volt már ilyen, gondoltam sebaj.
Zselyke igazán jó kislány volt, nem ébredt fel éjjel, majdnem fél 7-ig aludt, akkor aztán kipattant a szeme és a szája sem állt be :) Reggelizett, jó kedvű volt, aztán Viktor távozása előtt nem sokkal, elálmosodott. Míg ő aludt én megnéztem a Chuck 2. évadának első részét, amin jókat derültem- szeretem azt a sorozatot, szerintem nagyon jó (és imdb-n is 8.0-s!). Nagypapa a Zselyke által megengedettnél hangosabban nyitotta ki a fürdő ajtaját, így ébresztőt fújt. Reggeli kiegészítést kért a kisasszony, így megkapta a D-vitamin cseppet is. (Jó étvágyú lánykám alatt a mérleg tegnap 6,62kg-ot mutatott, ismét 10dkg-mal több lett, mint volt.) Tiszta pelenka, csinos ruha, majd le a járókába, hogy elkezdődjön a nap.
Pár tekergés, fordulás után lábemelgetéssel folytatta reggeli tornáját, aminek hangos rotyogtatás lett az eredménye. Nem igazán ildomos ezzel kísérni egy reggelit, de Andzsin megnyerte magának ezt az aláfestő zenét. Megdicsértük, hogy ügyes volt, ő pedig elégedetten megfordult. No ekkor megláttam, hogy a harisnyán a pelenka szélén átütött a kaki. Odamentem, akarom megfordítani, hogy felvegyem, erre látom, hogy a lány és a sütőtök hatását alaposan alulbecsültem, mert nem csak a harisnya lett olyan, hanem az egész háta is- lapockáig (!)-, sőt  a járóka sem úszta meg felavatás nélkül. Felvittem, valahogy kihámoztam a ruhából, majd megfürdettem, hajat is mostunk, ráadásul mindezt a nagy kádban. Annyi vizet engedtem, hogy ha hanyatt feküdt benne, akkor is csak félig ért neki a víz. Mondanom se kell, élvezte a licsapocsát. Egyre biztosabb vagyok benne, hogy Zselyke víz-függő hableány :)! Ha bekerül a kádba, átszellemül és egyszerűen túláradó öröm keríti hatalmába.

(A hétvégén felkerült a csempére a fürdős játék is, a lila víziló. Ennek a feje búbján át kell beönteni a vizet ahhoz, hogy aztán a nyakkendő jobbra-balra billegtetésével lefolyó víz vagy egy kereket pörgessen, vagy egy kisebb vödröt töltsön meg. Az egész folyamatot végignézte, szemével követte a kezemet, aztán a mozgó részeket. Minden apró részleten elidőzött és jó pár percre lekötötte. Viktor szerint úgy figyelte, mint anno Dávid az újdonságokat.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése