Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

2012. április 21., szombat

Körtepép, almás-körte ital

Ma délután, uzsonna időben reszeltem Zselykének egy kis körtét. Direkt vettem a tescoban, mert az almás-körte ital nagyon ízlik neki, abból végre tényleg sokat iszik! Egy negyed körtét lereszeltem, gondolva arra, hogy ha ízlik neki, akkor a maradékot lefóliázva elteszem holnapra, de nem nyert. Vagy a pép állaga nem tetszett, vagy az íze- mert bár szép volt, nem volt igazán finom édes-, de fintorgott és mikor Viktor közelebb tette hozzá az általa evett negyed körtét, azt is fintor követte. Egy-két kávéskanálnyi levet azért lenyelt, de szemmel láthatóan nem élvezte.
Konklúzió: erre a körtére még nem vagyunk felkészülve- később, érettebb körtével újra próbálkozunk, addig parkolópályán marad ez a gyümölcs. Maradunk az almapépnél.

Holnap megkóstolja a Szentkirályi bébiital valamelyikét: kettőt vettem neki, Viktor szavaival élve "heroin áron", pedig a tényleges árát nem is tudja, de mégis jól ismeri a piacot :). Vagy a sütőtökkel kezdünk, vagy a sárgarépa-sárgabarack-alma-körtével, ezt még eldöntöm holnap. Remélem ezek jobbak lesznek neki...

Annyira a gyerekteája sem ízlik neki- lehet édesíteni kéne... bezzeg a korábban említett alma-körte cappy, azt imádja. Ma uzsonnára végül azt kapott, megivott majdnem 110ml-t! Zselyke ivott! Hihetetlen. Két kicsi kezével fogja a cumisüveget és húzza a szájához, nagyokat cuppog, és mind megissza, amit töltök. Pohárból (a vastag falú üveg kávés pohárból) kicsit lassabban iszik és nem is teljesen csordulás mentesen, de szerintem ügyes. Persze én nem számítok annyira, mert: 1.: nem láttam még más babát pohárból inni ennyi idősen, 2: én vagyok az Anyja, így mondjuk, hogy "gyárilag" kötelességem elfogultnak lenni, ami nem is esik nehezemre :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése