Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

2012. április 4., szerda

Alakul a névnapi ajándék

Van annyi időm és energiám Zselyke mellett, hogy az idén pont húsvét vasárnapra eső első névnapjára kitalált ajándékot elkészítsem. Az Anita által javasolt Adamo hinta készül itthon éppen.

Tegnap végre kiszabtam a már hetek óta meglévő vászon anyagot és mostanra végeztem is a gépi varrással. Még hátravan az egyik lábrész szegélyének a körbevarrása- ezt kézzel csinálom. A fa rudakat méretre kell vágnom, a vágott végét kicsit lecsiszolni, átfúrni őket, pácolni, a kötelet átbújtatni, Apával a teraszon a rögzítőt beszerelni.
Esetleg még bevarrok a hintába egy fix "lapot", ami addig takarná a lábrészt, amíg nem elég nagy a kilógatott tappancsokhoz a lány. Az talán jobb, mint ha csak egy pléddel "kitakarom". Azt hiszem az esztétikai részre majdnem ugyanakkora hangsúlyt fektetek, mint a praktikusságra :p

Szerencsém van, Zselyke mellett lehet varrni, ugyanis rendre elalszik a varrógép monoton zúgására :)
...
Amikor Eszternek csináltam a felhő párnát, amiről eddig itt- gondolom érthető okok miatt- hallgattam, akkor is aludt, míg a gép zakatolt. Mivel most vasárnap átadtuk az ajándékot, így erről is beszélhetek, sőt, bár még nincs profi kép, amihez használta volna, itt van egy Zselykés ízelítő- így próbáltam ki, hogy vajon sokkal jobb fotós kezekben jó lesz-e a kelléknek szánt párna:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése