Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

2012. február 28., kedd

Szülinap, séta, mei tai varrás

Vasárnap megint egy évvel öregebb lettem és bölcsebb is talán...de, hogy boldogabb, az biztos. Sok minden történt velem az elmúlt egy évben és csupa jó: férjhez mentem, egy Zselykével gazdagabbak lettünk és bár momentán parkolópályán van, de még a munkahelyen is jól alakultak a dolgok- lehet a két előbbi miatt :) Jó dolog ám, ha minden "klappol"! Már reggel is jó volt, mikor Viktorral és Zselykével felébredtünk, mindkettő akkora szeretettel nézett rám. Zselyke még nem tudhatta- maximum sejthette, hogy nem egy átlagos nap részese. Előző nap eldöntöttem, hogy felpróbáljuk az Edittől kapott szürke, fekete pöttyös ruhát, ami igazi ünneplős. Azért, hogy igazán csajos legyen, lila felsővel és rózsaszín harisnyával egészítettem ki.
A délelőtt folyamán Apa elment Mesivel a szülinapi tortámért, amit nagy titok övezett, majd mikor visszaértek, felköszöntöttek. Viktortól kaptam két nadrágot, ami a mostani, szülés utáni külsőmre érvényes, mint ha rám öntötték volna tulajdonsággal rendelkezik- ez jó, mert kínos lenne a visszaváltozásig terhes nadrágban járni :)-, és nagyon szép vörös rózsát két sárga tulipánnal, Mesiék összefogtak és az elmaradhatatlan fülbevalón túl (horribilis mennyiségnek tudok örülni) a közelgő harminc és a gyerek miatt is hasznos aloe verát kaptam, valamint azt a könyvet, amire Zselyke miatt vágytam, a Babajeleket!

Végignéztük az alap jeleket, némelyik teljes mértékben logikus, nem okoz gondot az elsajátítása, másik kicsit meglepő, de majd elválik a leányzó milyen formában fogja használni, mi majd alkalmazkodunk. Pistáék telefonon köszöntöttek fel, utána a délelőtti verőfényes napsütésen felbuzdulva, a gyereket felöltöztettük, mi is belebújtunk a bőrkabátjainkba, babakocsi elő és elindultunk...hiába :( Mire a sarkon befordultunk elkezdett csöpörögni, az esővel együtt a kedvmutatóm is rohamosan esett. Az utca végéig, amíg volt aszfalt, elmentünk, időközben a babakocsi takaróját felhúztuk, hogy Zselyke ne ázzon, majd megfordultunk és hazajöttünk. Katasztrófa! Direkt Viktorral szerettem volna az első(!) kinti sétát megejteni, de ennyi időre akármelyik nap, munka után is sort keríthettünk volna. Ezért kár volt várni, a következő meg már nem lesz ilyen, vagy ha az időjárás ilyen is, már nem érdekel annyira.
Az első, kinti sétás képünk:

Hazajöttünk, nem sokkal később a nap újra kisütött, de Zselyke éhes lett, etetés, büfiztetés, lefektetés, ebéd készítés és el is rohant a délelőtt. Harcsapaprikást csináltunk túrós csuszával, amit részben Apa (csusza), részben mi Viktorral (harcsa paprikás) készítettünk. Mindenkinek ízlett, ez jó volt. A Camponás zumba után Mesi hazajött, tusolt, evett, majd tortáztunk. Nagyon fincsi aszalt szilvás év tortáját kaptam, sok-sok marcipán levéllel és aszalt szilvával. Szép befejezése volt a napnak.

Hétfőn reggel- ez volt a terv a vasárnapi mei tai mérés után- Zselykével is kipróbáltuk a hordozót, hogy tudjam, tetszik-e neki, ha igen, tényleg varrok egyet. Siker koronázta a próbát, így Mesivel felkerekedtünk és elmentünk Budaörsre az ikeába anyagot venni.
Eszter hordozójában a próba során:

Mázlista vagyok, mert a pánthoz kiválasztott sötét szürke alapon házikó mintás anyag pont akciós volt, ehhez kellett már csak az elejét és a hátát kiválasztani. Nem tudtam dönteni az egyszínű alapon mintás és az anyagában mintás közt, így úgy döntöttem, hogy mindkettőt megvalósítom és kifordítható lesz :) A blokk ellenőrzésénél persze kiderült, hogy a pénztáros, aki ránézésre is tanuló volt, nem volt a helyzet magaslatán és mivel az egyik anyag méter feletti volt, ellenben a másik méter alatti, de a vásárolt mennyiséget méterben kéne beütni, a 80cm-t sikeresen 8méternek ütötte be... Irány a vevőszolgálat, ahol mivel bankkártyával fizettem, visszaküldtek a pénztárhoz, hogy a főpénztárossal blokkoltassam újra és visszautalják majd a pénzt. Mesi látta rajtam, hogy elszáll az agyam, már lelki szemeim előtt láttam, hogy mennyi időbe fog telni a visszautalás, és majd idegeskedhetek miatta, de tévedtem. Ugyan a vevőszolgálatos várakozást és a pénztáras extra körünket tekintve plusz háromnegyed órát tölthettünk az ikeában, de azonnal visszautalták a különbözetet. Anyagokkal és egyebekkel irány az Auchan, ahol vettünk kutyakonzervet, pogácsát és két napozót Zselykének, 300,-Ft/db áron. Ennyiért elhoztam :)
A vett anyagok:

Hazaérkezéskor nekiláttam a hordozónak, hosszas (össze)mérések, vasalások, tűzések, vágások, varrások és a pántokkal még tegnap meglettem. A többivel pedig ma- gyakorlatilag 2 nem teljes nap alatt, 2.500,-Ft-ból elkészültem a saját mei tai hordozómmal. Elégedett vagyok vele, nekem tetszik mindkét oldala, Zselyke jól elvolt benne, jó lesz. Szerencsére Viktornak is tetszik, így- bár szándékomban állt olyan anyagot választani, ami neki is jó lesz- ő is tudja majd benne vinni a lányt :)
A hordozó két oldala:

És benne Zselyke:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése