Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

2012. február 13., hétfő

3 hónapos státusz (5,42kg és 59cm)

Túlestünk a védőnőnél a három hónapos státuszon. Szépen felöltöztettem, majd Apával elvittük a III. utcába. Ott amíg vártam, hogy sorra kerüljünk, végignéztük a falon lévő állatos matricákat, hogy melyik milyen állat és mit mond, majd a kisebb nyöszörgések elhallgattatása érdekében a repertoárom Zselyke által kedvelt darabja, az "Egy kismalac röf-röf-röf" többszöri dúdolása után még el is bóbiskolt kicsit a lány. Nem sokkal később bejött egy házaspár egy babával, majd az apuka megkérdezte Zselyke mennyi idős. Mondtam, hogy három hónapos...erre szólt az asszonynak, hogy nézze meg ő is mekkora haja van a lánynak és három hónapos, mire az asszony, aki a babát tartotta, megsimogatta a Zselykéhez viszonyítva nem túl nagy hajú babát és elárulta, hogy az övék 3,5 hónapos. Hiába, ha hajról van szó,  verhetetlenek vagyunk :)  A doktornéni nagyon elégedett volt Zselykével, ügyesen tartotta a fejét, mikor felhúzta ülő helyzetbe, a hát hallgatásnál is szép magasra emelte a buksiját és megtudtuk, hogy jó nagyot nőtt: 5,42kg és 59cm (3cm-rel magasabb, mint egy  hónapja volt- én Réka előzetes 2cm/hónap ismeretei alapján csak 58cm-re számítottam). Ezen kívül most volt fejkörfogat mérés- ennél volt egy kis sírás, mert a centi a szemére csúszott és érthető módon zavarta, valamint mellkas mérés, amihez ülni kellett, de azt élvezte, hisz szeret ülni :) A szuri ezután következett, aminél sírt- a 2hónaposan kapott 2 szurihoz viszonyítva jobban, de még így is gyorsan meg tudtam nyugtatni.


Most itthon vagyunk, a lány a Mártiéktól kapott kenguruban csüng rajtam és alszik. Már rég ki szerettem volna próbálni, hogy milyen- kényelmes és a babónak is tetszik- lehet ebben megyünk majd jobb időben kisebb kirándulásra, vagy csak sétára és a Campona előtti majálisozásra is versenybe szállt az eddigi egyedüli induló, a babakocsi mellé...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése