Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

2012. február 18., szombat

Farsang


Zselykével jókat lehet játszani- akkor is, amikor beöltözésről, frizura készítésről van szó. Ugyan nem bírja túl sokáig a készülődéssel járó megpróbáltatásokat, de a fotózást már élvezi. Hiába, igazi modell típus :) - róla már születése előtt is készült festmény :p


Ma nem bírtam tovább és a tegnapi ötletet megvalósítottam- nem is értem, hogy bírtam ki eddig. A két copf nem volt elég, reggeli után, mikor Mesi nézte andzsin unokaöccsének, Zozkának a farsangi képeit, megvilágosodtam. Hiszen nekem van denevérszárnyam... anno a Tescoban vettem a szép magyar ünnep halloween után leértékelve, kemény 80,-Ft-ért, mondván ez még jó lesz vmire. A lányból pillanatok alatt farsangi "jelmezbe" bújt kisasszony lett és jól állt neki!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése