Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

2012. február 25., szombat

Sűrű szombat

Nagyon jó napokat tudhatunk magunk mögött. Zselyke babó jó kislány volt, az idő egyre melegebb, így tervbe volt véve a sétálás, de ebből már csak vasárnap lesz vmi- de most tényleg, hosszabban, babakocsival, eredeti terveim szerint ténylegesen a kerítésen kívül. A legutóbbi levegőzésnél annyira meglepődött rajta, hogy süt a nap, hogy nem is tetszett neki, úgy kellett fordítanom a babakocsit, hogy árnyékban legyen az arca, különben nyűgösködött. Ám legyen, egy anya mindent megtesz... az arca így is csodaszép volt, le is fotóztam.
Pénteken délután nagy bevásárlást tartottam, így kimozdultam itthonról, ami a korábbi időszakhoz képest jelenleg igazi örömforrás. Összeírtam a bevásárlólistát, nehogy kimaradjon valami, megetettem Zselykét és elmentem Budaörsre, hogy dolgom végeztével Viktort hazahozhassam. Statikából megbuknék, vagy a Tescos nagy zöld szatyor, ugyanis 2*6 csomag Márka meggyel, illetve kólával úgy túlterheltem, hogy mikor Viktor kiemelte a csomagtartóból, azon nyomban leszakadt mindkét füle. (A pántokat talán majd használom vmi másra, beteszem a lassan mindent rejtő varródobozba, aztán majd kiderül jó döntés volt-e.)

Ma végre megtörtént az, amit múlt hét szombatra már terveztünk, csak akkor füstbe ment. Délelőtt meglátogattuk Esztert, Tomit és Gergőt. Zselykét szépen felöltöztettem és mivel 13°C volt induláskor, így végre a téli kezeslábas kabát helyett a német rózsaszínbe bújtattuk és apai ráhatással életében először cipőt is húzott. Ezt még akkor vettük, mikor a pocakomban volt és nem tudtuk, hogy fiú vagy lány lesz, de már szemeztem vele egy ideje, le is értékelték és minden babán jól mutatna. Indulás előtt gyorsan lekaptam, hogy milyen az összkép- szép színes, már nagylányos!

Gergőnek vittünk egy távirányítós Audi TT-t, aminek nagyon örült. Eszterék kicsit játszottak vele, azaz inkább velük. Ők irányították Tomival az autót, Gergő megpróbálta elkapni, mert az "autó elszökött" :) Nem gondoltam volna, hogy ilyen ügyes leszek és egyes egyedül választok neki egy ilyen jó meglepetést. Lehet boldogultam volna akkor is, ha fiam születik, de Zselykével könnyebb dolgom van. Szülinapomra kaptam tőlük egy nagyon klassz, különböző színű smiley-kkal tarkított lógós fülbevalót, olyan igazi Lillásat :) Mivel a héten arra a döntésre jutottam, hogy venni ugyan nem veszek, de varrni varrok Zselykének egy mei tai-t, így kölcsönkaptuk Esztertől az övét. Ugyan én készültem szabócentivel meg skiccpausszal, hogy ott lemásoljam, lemérjem, amit kell, de így könnyebb lesz. Még vacilálok a mintán és az anyagon, de még a hétvégén eldöntöm, hogy jövő héten nekiláthassak.
Hazafelé jövet felvettük Mesit, aki az Astorián tartott Zumbát, majd itthon nekiláttam az ebédnek, amíg a sütőben sült a tárkonyos, tejfölös csirke, addig megetettem Zselykét. Az ebéddel pont végeztünk addigra, míg jött Frenkie. Nagyon örültem, hogy végül nem várta meg a lányokat és egyedül felkerekedett most, hogy már jobban van. A múlt hetet a náthája miatt lemondta, de most ideért. Szegénynek nem mondtam, hogy mennyire meredek az utcán és hogy ne hagyja magát a számozás miatt megtéveszteni, ugyanis a rózsa kutató miatt velünk szemben már több, mint tízzel nagyobb a házszám. Beszélgettünk, teáztunk, sütiztünk, Zselykéztünk, ráadásul most élőben is látta Patentot. Mielőtt elindult volna haza, még világosban megnéztük a tegnap az interneten Viktor által kiszúrt Hold-Vénusz-Jupiter együttállást az égen (http://www.origo.hu/tudomany/vilagur/20120224-venusz-jupiter-es-hold-bolygo-egyuttallas-latvanyos-csillagaszati-jelenseg.html). Most, hogy már sötét van, le is fényképeztem, szerintem egész jó lett, bár nem annyira hegyes a csücske a Holdnak, de hát mobillal így is klassz :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése