Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

2012. február 8., szerda

Újra együtt aludtunk

Zselykém tegnap nem az eddig szokásos időben étkezett, így kimaradt egy alkalom a szokásos napi 6x-i étkezésekből- ez az igény szerinti táplálás velejárója. Én az este 7-kor történő utolsó evés után sok jóra nem számítottam, gondoltam az elmúlt időszakhoz képest vagy előbb fog ébredni, vagy legalább kétszer kel fel, de nem... ("De NEMMM..." úgy Johnny Gold-osan) Lefeküdtünk olyan 9 körül majd váltva szólított minket a természet Viktorral hajnali 1 körül. A pisilést követően az eddigi Zselyke-Viktor-én felállást kicsit megcseréltük Zselyke-én-Viktorra, mivel fáj a kedves férjem torka, aki a gyerekre való tekintettel új felállást indítványozott (örülök, hogy ilyen). Zselyke az egészből mit sem vett észre, nyugodtan aludtunk 3:40-ig, mikor a pocakja jelzett, hogy éhes. 4:01-ig evett, majd újra álomra szenderült. Igen ám, de utána amolyan baba módra mocorgott az éjjel. A kis talpacskáit fel-le mozgatta és bár oldalt aludt, az egyik kezével folyamatosan hozzám érve- mert ezt ő is és én is szeretjük :) -, a másikkal hol a feje felett, hol engem meg-meg csapkodva álmodott.
A kis tündér végül 3/4 7 körül döntött úgy, hogy kezdődjön el a nap- a cumit, bár visszaadtam, ő folyton  kiköpte és nyöszörgött. Már reggelizett, kapott tiszta pelenkát, most a földszinten a kiságyban örül a babáinak és beszél hozzájuk. Én lassan hajat mosok és nekiállok bepakolni azt, amire szükségünk lesz, mert vasárnapig Lőrincen leszünk. Zselykének ma lesz a leghosszabb autós utazása mióta megszületett. Kíváncsi leszek, hogy mit szól majd a hosszú úthoz, hogy inkább élvezi és fent lesz, vagy az eddigi egyetlen kivételt leszámítva, szokásos módon elalszik alig 1-2 perc alatt...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése