Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

2012. február 14., kedd

Már jó rá a német kabát is

A tegnap mért adatokat mára feldolgoztam és mivel az 59cm igen szép, így úgy döntöttem, hogy a komód legalsó fiókját átnézem, amibe a "még nagy rá" ruhákat tartom. Megdöbbentem, mikor az Annamariéktól karácsonyra kapott és akkor még hatalmasnak tűnő 62-es kabátkának már csak egy kicsit hosszú az ujja, egyébként nagyon csini :) (megmutatom milyen volt, milyen lett)
2012 január 5-én:

2012. február 14-én:
 


Ma ennek örömére az Edittől karácsony után kapott pillangós ruhát adtam Zselykére, a múlt héten, a turiban vásárolt 300Ft-os , fenekén fodros harisnyával (a ruha 3 hónapos babának való, a mi babónk pedig máris annyi). Gyönyörűség ma is ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése