Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

2012. február 14., kedd

Kényeztetés

Azt hiszem egy szülő sem ússza meg, hogy kényeztesse a gyerekét, pláne nem az anya aki ebben a kezdeti időszakban itthon van a babával...hát így vagyok én is Zselykével (de az is lehet, hogy csak ezzel próbálom magam nyugtatni...).
Még mikor a pocakomban volt, akkor gondolkodtam rajta, hogy nekem mi az, ami tetszik a babákkal szóba kerülő foglalkozások közül. Babaúszás tetszik, mert az arról látott videókon olyan cukik a kicsik, ráadásul szeretném, hogy szeresse a vizet és ez jól jönne egy kádnál nagyobb vmiben is. Már most azon gondolkodom, hogy ha visszük úszni, ha nem, milyen jó lesz Zselykével nyáron lemenni a Balatonra és Editékkel Orfűn, ahol már tavaly (is) megbeszéltük miként fogunk a gyerek medence szélén ülni a lánnyal. Már néztem neki úszópelust, de még vacilálok, hogy mi a jobb, az eldobható, vagy a mosható. Mert találtam ám olyat is, és narancssárgában nagyon tetszik :) (http://www.monapel.hu/index.php?option=com_content&view=article&id=19:uszo-pelenka-&catid=3:nadragpelenkak&Itemid=24) és az M-es (6-11kg) pont ideális lenne nyárra...
A másik baba program a babamasszázs, ami eleinte nem tetszett, főleg mikor megláttam a könyvesboltban a vastag, képekkel illusztrált könyv árát...ámde, létezik a youtube, azon pedig találtam videót, hogy hogy és mint kell ezt. Azóta többé-kevésbé rendszeresen, ahogy Zselykémnek is van hozzá türelme, babaolajjal megmasszírozom fürdés előtt a lábát, mellkasát, pocakját, karját, pofiját és hátát. Ezek közül csak a kezet nem szereti, így azt sokszor kihagyjuk még, meg a pofijára is rövidebb időt szánok, de azt kell mondjam jó, hogy megtaláltam a videót. Tegnap a vaku miatt kicsit érdekes képek sikeredtek a lányról, de tényleg élvezi.









A harmadik babával kapcsolatos dolog, ami tetszik, a babajelek. Van erről könyv is, amit sajnos csak rendelni lehet, mert a boltokban nincs, de lehet, hogy megrendelem, mert én be vagyok sózva. A lényege az, hogy a babáknak megtanítunk különböző jeleket, amikkel még a beszéd előtt képes velünk kommunikálni. Állítólag az ezt a fajta kommunikációt megtanuló babák hamarabb kezdenek el beszélni és segíti a beszédfejlődésüket később is. Lehet jelelni pl. éhes, még, tej, álmos, játszik, a játékokat, személyeket.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése