Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

2014. január 30., csütörtök

Zselyke a partiangyal

Magor nem volt hajlandó elaludni, csak szenved, így felvettem. Kapcsolgattam a tévét és végül a muzsika tévén maradtam a "Szenes Iván írta" műsoron, mert azoknak a nagy részét szeretem. (Néha az az érzésem, hogy én évtizedekkel később születtem, mint kellett volna, vagy az előző életem még felszínre tör néha :)) Magort ringatom Kovács Kati Jobb ez így nekem című számára, mire Zselyke lemászik a székről és otthagyja a minimax gyerekdalokat és táncra perdül. Volt itt rugózás, pörgés, forgás, térdre esés... Közben pedig ilyeneket mondott:
- Anya, Mao tánci...  tánci, tánci- és vigyorogva kaszál a karjaival :)- Tata, te is tánci! - csak ő nem mozgott, hiba feltárva.
Nem lesz itt üldögélés Melindáék májusi esküvőjén. A babó szeret táncolni! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése