Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

2014. január 9., csütörtök

Magorral próbálkozunk...

Még anno Zselycnek vettem a cumisüvegéhez itatófejet, amit ő nem volt hajlandó használni. Elvileg a hagyományos cumit ez váltaná 6 hónapos kortól, majd egy ugyanilyen, csak kemény kivitelben a soron következő, aztán (vagy egyeseknél rögtön) pohár. Zselyke ezt nem tudta, vagy nem volt hajlandó elfogadni, így ő (sajnos) mind a mai napig cumisüvegből is és ha nem teáról van szó, akkor pohárból is iszik. Megfogadtam, hogy ha lesz még egy gyerekem, azzal ügyesebb leszek. Mégis milyen már, hogy az én okos, ügyes két éves lányom már rég nem cumizik, de cumisüveget használ? Úgy nem mehet oviba! Ezen felbuzdulva Magor teás üvegén ma kicseréltem a tetőt. Ő még szopik, nem úgy, mint Zselyke a próbálkozásnál (igen, vele kb 1 évesen próbáltam ezt), így talán kitartóbb, ha valamit szívni kell, még ha nem a megszokott forma is. 
Kicsi fiam először furcsállotta, hogy valami lapos került a szájába, de viszonylag hamar túllépett rajta, majd azon is, hogy így bizony nem szabad annyira bedönteni a cumisüvegét, mert különben a levegőztető szelepen át arcon köpi az üveg :) Nem sikerült szárazon megúszni a dolgot, mert így azért a száját is máshogy kéne kicsit zárnia, hogy ki ne csorogjon, ami egyszer bement, de ez néha a szopizásnál is elfelejtődik... 
Azért bizakodó vagyok és nagy reményeket fűzök Magorhoz! S még mielőtt bárki felhozná, mint alternatíva; igen, tudom, hogy átállhatnánk rögtön a pohárra mindkét gyerekkel, de Magorral nagyon fárasztó lenne(?), Zselyke pedig hisztizne, amit sajnálatos módon nehezen viselek el, plusz ha megyünk valahova, kényelmes út közben, hogy elővehetem ezeket az üvegeket és nem kell pohár, vagy fél literes flakon, amivel bűvészkedhetünk. Szóval kifogásom az van... így nem is csodálkozhatok a helyzetünkön, de mégis ok nélküli a "nyafogásom"!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése